John Ekman: Förbättra utfallet i dina digitala affärer

John Ekman är en av Sveriges främsta auktoriteter på konvertering och har hjälpt många av landets ledande företag (t.ex. Telia, Spotify och ICA) att förbättra utfallet i sina digitala affärer. John lär dig förstå dina slarviga, ofokuserade, stressade och KRÄVANDE besökare och vad som krävs av din organisation om ni verkligen vill få ut någon nytta av er fina och svindyra illustration av kundresan. John visar att vad dina besökare tror att de gör på din webb, vad du tror att de gör och vad de EGENTLIGEN gör är helt olika saker.

Du lär dig:

  • Kunskap om vad användarna tror att de gör på din webb, vad du tror att de gör och vad de egentligen gör. Kunskap om hur du med webbpsykologi som verktyg kan förändra ett beteende hos dina användare.
  • Hur du tar din digitala affär till nya höjder genom att jobba datadrivet och hur den resan kan se ut.
  • Hur du kan kombinera det med insikter i konsumentpsykologi och bevisa dina hypoteser med experiment, som AB-tester.

Genom att kombinera data, psykologi och experiment kan du skapa en bild av den perfekta kundresan. En bild som du vill sätta på väggen och faktiskt kommer ha användning för när du vill förbättra utfallet i dina digitala affärer!

Om föreläsaren:

John Ekman är galet passionerad av att förbättra konvertering och konverteringsgrad. Han har lång erfarenhet av att optimera affärsutfallet för online-företag och är grundare av Conversionista.